9 महिना अगाडी
2080-12-14
कर्णाली प्रदेश सरकार |
|||
१. |
उद्देश्य |
क) कृषियोग्य जमिनमा सिँचाइका लागि पानी पुर्याई कृषि उत्पादन वृद्धि गर्न सहयोग पुर्याउनु, |
|
२. |
सेवाका प्रकार |
(क) प्रदेशस्तरको खानेपानी सरसफाइ तथा स्वच्छता सम्बन्धी प्रादेशिक नीति, कानून तथा मापदण्ड तर्जुमा र कार्यान्वयन, सेवाको शुल्क निर्धारण, योजना, आयोजना कार्यान्वयन तथा सञ्चालन, सम्भार र नियमन |
|
३. |
सेवा प्रदान गर्ने |
जलस्रोत तथा ऊर्जा विकास मन्त्रालय कर्णाली प्रदेश तथा मातहतका खानेपानी, सिँचाइ तथा ऊर्जा विकास निर्देशनालय सुर्खेत र अन्य 9 जिल्लामा स्थापित खानेपानी, सिँचाइ तथा ऊर्जा विकास कार्यालयहरु |
|
४. |
कार्यगत स्तरको प्रचार |
योजना संचालन गर्नुअघि स्थानीय स्तरमा गरिने भेला केन्द्रीय र जिल्लास्तरमा गरिने गोष्ठी तथा सेमिनार विभागका प्रकाशनहरु, वार्षिक कार्यक्रम एवम् प्रगति विवरणहरु। |
|
५. |
सेवाको गुणस्तर |
स्वीकृत नम्स एवम् स्पेसिफिकेशनमा तोकिए अनुसार, |
|
६. |
सूचना एवम् पहुँच |
व्यक्तिगत सम्पर्क, कार्यालयका सूचनापाटी, पत्रपत्रिका, इमेल, एवम् वेभसाइट |
|
७. |
उजुरी प्रकिया |
मौखिक, लिखित |
|
८. |
समय सिमा |
गुनासो/उजुरीको आधारमा समयमै सुनुवाई गर्ने। |
|
९. |
समाधानको व्यवस्था |
गुनासो/उजुरीको आधारमा कार्यालय प्रमुख/सचिव/मन्त्रीज्यूबाट व्यवस्थापन हुने। |
|
१०. |
सेवाग्राही समूहहरु |
मातहतका कार्यालय सबै/सिँचाइ/खानेपानी/ऊर्जा/तटबन्ध सम्बन्धी उपभोक्ता समूहहरु |
|
११. |
सेवा उपलब्ध हुने प्रकियाहरु |
सिँचाइ/खानेपानी/ऊर्जा/तटबन्ध सम्बन्धी सेवा उपलब्ध गर्न चाहने उपभोक्ताहरुको माग भएपछि वा पहिचान भइसकेको योजनाहरुमध्ये प्राथमिकताका आधारमा विस्तृत इन्जिनियरिङ, अध्ययन गर्दा सम्भाव्य देखिएका योजनाहरुलाई स्रोतको व्यवस्था गरी निर्णय गरिने। |
|
१२. |
सम्बन्धित ऐन नियमहरु |
जलस्रोत ऐन तथा नियमावली, सिँचाइ, नीति, सिँचाइ नियमावली, खानेपानी सम्बन्धी ऐन नियम, नीति नियमावली, ऊर्जा तथा विद्युत ऐन, नियम तथा नियमावली, आर्थिक कार्यविधि ऐन तथा नियमावली, निजामती सेवा ऐन तथा नियमावली लगायत अन्य प्रचलित कानूनहरु। |
|
१३. |
सेवा बापत लाग्ने दस्तुर |
जनसहभागिता परिचालन गरि निर्माण/मर्मत गरिने योजनाहरुमा सिँचाइ, खानेपानी, तटबन्ध तथा ऊर्जा सम्बन्धी ऐन, कानून, नीति नियममा उल्लेख भए अनुसारको सेवा दस्तुर। |
|
१४. |
लाग्ने समय |
नियमानुसार लाग्ने समय |
|
१५. |
सम्पर्क राख्नुपर्ने व्यक्ति |
योजना, डिजाइन तथा कार्यान्वयन शाखा/महाशाखा प्रमुख |
|
१६. |
उजुरी, गुनासो सुन्ने व्यक्ति |
उजुरी/गुनासोको आधारमा सम्बन्धित कार्यालय प्रमुख/सचिव/मन्त्री |
© सर्वाधिकार सुरक्षित जलस्रोत तथा ऊर्जा विकास मन्त्रालय
Supported By: PLGSP
Developed By: ProActive Developers